Nu känns det som jag bor här på riktigt

Jag ägnade nog mer än halva min lördag åt Projekt Byrå. En byrå från IKEA kan väl inte vara så svår att sätta ihop? Jodå... Framför allt om du gör halva byrån utan en riktig skruvmejsel- aj mina fingrar!
Efter mycket om och men var jag så gott som klar och skulle bara skuva dit en sista skruv. Då upptäcker vi att det är ett produkfel på en av sakerna till den lådan! Gah, vad frustrerande! Så jag har en byrå som saknar mittenlådan fram tills jag hunnit åka till IKEA. Yay.
Men jag har min byrå i alla fall, och det gör mycket att kunna sortera upp sina grejer ordentligt stället för att ha dom i väskor utspridda över golvet!
Jag och Caroline åkte även och storshoppade på Smart&Final så jag nu har tvättmedel och ett hyfsat skafferi.
Det börjar helt enkelt kännas mer och mer som ett riktigt boende! 

Tur att vi har bil, hehe.

Kvällens plan var utgång men planerna blev osäkra och ändrade. När vi till slut fick erbjudande om någon privat fest i Hollywood Hills kände vi att det var för sent och vi inte var inne i den stämningen längre, så vi struntade i det. Istället blev det Ben&Jerry och en film. Kanske den bästa uppladdningen inför söndagens roligheter... So freaking excited! 
Här kostar denna sötnosen 34 kr.
Love!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0