Söndagsavslutning vid poolen

Medan jag och Caroline var och köpte bil (efter typ 3 timmars sömn) så var de andra mest bakis och stannade inne hela söndagen.
Dock bestämde alla sig för att rycka upp sig mot kvällen, så vi gick och köpte olika hämtmat för att sedan äta tillsammans vid poolen.

Vi har ett IHOP (International House Of Pancakes) bara 5 minuter bort till fots och det blev tyvärr aldrig av att jag testade det i Orlando, så det var ett självklart val nu.
Shit vad svårt det var att välja, haha.
Förutom mängder av pannkaksvarianter så fanns det french toast, crepes, quesedillas mm, men jag valde tillslut strawberry banana pancakes.
De var mycket goda! Jag tror dock att jag trots allt föredrar mina hemmalagade pannkisar eller såklart bananpannkakorna. Men det var kul att testa och jag lär ju återvända för att testa fler varianter, hihi.

Vi hade en riktigt trevlig middag vid poolen och avslutade med en stund i jacuzzin. Fatta att vi kan bada jacuzzi precis när vi vill? Niiiice.






PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en väldigt mysig kväll! :)

2015-08-25 @ 11:26:35
Postat av: Anonym

Ser smarrigt gott ut.

2015-08-25 @ 22:26:32
Postat av: Anonym

Ser smarrigt gott ut.

2015-08-25 @ 22:28:53
Postat av: Anonym

Den anonyma var bara lilla mormor!!!!

Svar: Förstod det :)
Hold your dreams

2015-08-26 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0