Annandag jul

Även om jag inte jobbade detta året så kände jag att jag ändå var ganska produktiv på annandagen.
Jag började med att träffa Ulle på förmiddagen. Träffar henne på tok för lite eftersom hon pluggat i Köpenhamn de senaste åren, så man får passa på när man kan! Dessutom ska hon till Sydkorea nästa termin- galet spännande! Alltid väldigt trevligt att umgås, men man saknar de dagar då vi gick i samma klass och umgicks varje dag. 

Till lunch blev det asiatisk buffé på Sisi med Veronika, Alice, Joanna och Kalle. Vi åt så att vi mer eller mindre rullade därifrån och pratade om diverse olika saker innan Joanna och Kalle behövde åka till tåget tillbaka till Karlstad. Fy vad jag ogillar att alla plötsligt är på olika platser (inklusive mig själv)...

Jag, Alice och Veronika kikade sedan runt lite i centrala Falkenberg- som numera fått Gina Tricot och nästan borde klassas som storstad. 

På kvällen hade vi min farbror på besök och mina föräldrar hade missberäknat receptmängderna så vi åt nog knappt en tredjedel av den goda maten, haha.
För min del blev det en ganska tidig kväll, eftersom jag skulle upp och jobba tidigt dagen därpå.

Gillar att de asiatiska bufféerna har börjat inkludera sushi.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0