It's so close now...



Jag ska göra mitt bästa för att komma i säng i bättre tid idag än vanligt (00.30-02.30...) eftersom jag ska upp sedan halv fem och åka till flygplatsen! 
Jag mutade min roommate att köra mig denna tidiga timme, eftersom det hade kostat en förmögenhet vare sig jag hade åkt uber själv hela den sträckan eller kört och haft min bil stående på LAX i drygt tre veckor.

Planet lyfter klockan 8 och typ fem timmar senare mellanlandar jag i Washington DC. En stad jag gärna hade velat se, men på mina tre timmar (eller något sånt- har noll koll) hinner jag dessvärre bara se flygplatsen.
Från Washington bär det av vidare till Köpenhamn och med 9 timmar plus i tidsskillnad är jag beräknad att landa tidigt torsdag morgon. Det är inte slut där, utan avslutningsvis blir det 2-3 timmar på tåg till kära lilla Falkenberg.
En total restid på kanske 20 timmar, men det är det värt! 

Wihoo! Ska typ leva på glögg och julskinka! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0