Julbak

Idag stod julbak på schemat för mig och mamma.
Det blir ju aldrig gjort ordentligt utan mig, *vink* *vink*.
Det var vinterns första dos av julkänsla för min del- med glögg, julmusik och bakande. 
Det känns jättekonstigt att det är julafton om fyra dagar! 
Mamma hade förberett sig väl! 




Tomtemössa var obligatoriskt enligt mamma.

Jag har stora cravings på lussebullar också, men de ska ju jäsa i en evighet så vi får se om det blir en annan gång de närmsta dagarna. 
Imorgon väntar jobb på Nelly.com och ska man vara ärlig är jag väl lagom taggad. Jag brukar tycka det är skönt att jobba lite över loven, men just detta lovet hade man velat bara umgås med nära och kära så mycket som möjligt. Det ska nog bli bra ändå- saknar ju folk även på jobbet plus att bankkontot har gått rakt neråt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, även om det tar emot att gå till jobbet känns det i alla fall mer än bra när bank-kontot får påfyllning. För min del är det ju pensionen som ger påfyllningen men även detta känns gott.

2015-12-21 @ 10:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0