Oasis Wellness Center

Något som jag fullkomligt ÄLSKAR med min skola är nystartade Oasis Wellness Center.
Rakt översatt till svenska "välmåendecenter".
Massagestolar, mängder av soffor, harmoniska vattenfall, lugnande musik, en vacker liten trädgård och en hel hög med extra funktioner.
Vad sägs om nap pods- sängar/foföljer som du kan dra ner en skärm framför och ta en powernap. Eller helkropsmassage i en timme för 250 kr.
Klasser/workshops med teman som "trendigt inom kost just nu", "stress- och sömnkontroll", meditationer, yogaklasser, måla som avslappning eller workshopen jag nyss var på- om tentaångest! 
Förutom sånt som massage så är allt gratis och jag borde definitivt hänga här ännu mer! Ibland går jag förbi för att se om alla massagestolar är upptagna men dessvärre är de rätt poppis. 
Jag har tänkt unna mig en massage ett bra tag så jag ska absolut försöka boka in det innan jag åker hem.
Och slutligen så var dagens tentaångest-workshop väldigt intressant och givande! Vi gick igenom saker som olika studietekniker, hur man ska tackla negativa tankar, avslappningsövningar och tekniker för att reflektera kring varför man får tentaångest och vilka saker som underlättar.




PS. Jag fick veta under workshopen att skolan också har gratis counseling (rådgivning/terapi) om man känner att man har problem med stress, ångest, relationer etc. Inte för att jag känner att det är något jag behöver, men hur bra är det inte?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

När man läser det Du skriver om, början man undra, är det något som inte finns??? Dygnet behövde bara ha flera timmar, eller?? Må så gott så ses vi snart på Nysäter.

Svar: Ja, här finns absolut väldigt mycket! Önskar bara att jag skulle bli helt frisk igen så jag kan utnyttja det! Har haft en fruktansvärd hosta länge nu... Ser fram emot att träffa er! Kram
Hold your dreams

2015-12-05 @ 22:16:55
Postat av: Mari-Anne

Krya på Dej.

Svar: Tack!
Hold your dreams

2015-12-06 @ 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0