The last days of 2015

Efter juldagarna har det främst varit jobb som gäller varje dag. Jag gick till och med in och jobbade 7-12 idag på nyårsafton. Cash is king, eller hur var det? Efter ett ständigt nedåtgående bankkonto under hösten i USA så behövs det lite påfyllning.

När jag skulle till jobbet tidigt den 27e upptäckte jag till min stora glädje att det låg ett snötäcke på marken! Dessvärre hade det regnat bort innan jag gick på frukostrast några timmar senare...

Annars har jag inte gjort så mycket. Igår kväll var jag och Lollo hemma hos Evelina och Frej, där vi bakade, spelade spel mm. Mycket trevligt helt enkelt.

Nu är jag hemma hos Alice och vi ska börja fixa så smått inför kvällens lilla nyårsfirande. Hur sjukt är det inte att det snart är 2016?!



Kände att min korg på Systemet riktigt skrek Nyår, haha. Dock var tre av flaskorna till övriga familjen och deras klassiska nyårsgäng. 

PS. Jag har förberett och tidsinställt ett litet inlägg om 2015, som dyker upp under dagen om allt går som det ska.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0