Back in GBG

Japp, efter två veckor i Falkenberg är jag tillbaka i "storstaden" igen.
Jag måste erkänna att det kändes lite konstigt att lämna familjen och komma till en tom lägenhet, samtidigt som det var skönt att packa upp och plocka lite.
Hopplös som jag är hade jag med mig tillräckligt med saker för att man skulle kunnat tro att jag skulle flytta eller något haha.

Två av favoritjulklapparna- spikmatta och balansbräda- kommer användas mycket flitigt! 

Allt som allt känns det bra att vara tillbaka! Förutom att jag saknar folket i Falkenberg så föredrar jag ju mitt liv i Göteborg väldigt mycket.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Visst är det så att Du gillar Gbg. Kram.

2015-01-04 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0