Because we're worth it

Ibland bör man belöna sig för saker.
Man kan absolut unna sig saker bara för att (rekommenderas starkt) men då och då tycker jag man borde göra det av någon speciell anledning- det känns så bra! 

Som idag. Tidigare i veckan hämtade vi ut 4 godkända tentor, vilket innebär att vi officiellt är helt klara med maraton-tenta-termin3. Det har varit stressigt, mycket och inte alltid särkilt inspirerande, men vi tog oss igenom det och det förtjänade vi att fira! 

Så jag och Josefine började dagen klockan 9 på Fysiken för en timmes cardio och sedan stack vi hem till mig.
Trallvänlig musik (aka Disney) strömmade ur högtalarna medan vi lagade en ordentlig brunch, som vi sedan avnjöt samtidigt som vi kollade på Frozen.
Supermysigt och trevligt både för kropp och själ.
Mer såna tillfällen åt folket! 

Man tager vad man haver hemma och...
... volia! Smoothies, scones, te och bananpannkakor med apelsin och chokladsirap! Himmelskt gott! 
Ett måste att se enligt min mening.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Trevlig lördag hitintills. Hoppas fortsättningen också bjuder på trevliga saker. Imorgon är det väl åter Fbg. som gäller. Må så gott!

2015-01-31 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0