Det flyter på

Jag hade både rejält med otur och flyt i morse! 
På bussen till skolan fick jag plötsligt veta att jag hade förberett och pluggat in fel patientfall. Panik! 
Men jag snabbläste, gick på gamla kunskaper och klarade mig bra ändå. Phew! 
Tur att jag i alla fall upptäckte det på bussen och inte under seminariets gång...

Därefter flöt dagen på i positiv anda tycker jag! Inte så jättejobbig för varken kropp eller huvud, vilket behövdes nu.
Känslan när man hämtar ut fyra godkända tentor på en gång- oh happy day!
Jag har Kristin att tacka/skylla på om jag somnar i skolbänken imon. Det är farligt att råka springa på henne såhär på kvällskvisten.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Skönt med godkända tentor. Kram från ett snörikt Ätran.

2015-01-30 @ 08:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0