En bättre dag

Jag kände mig fortfarande lite ostadig från gårdagen, men det lyckades bli en rätt bra dag ändå!

I skolan delade vi upp platserna inför nästa VFU. För min del blir det fem veckor på strokeenheten på Östra Sjukhuset, och det känns toppen!
Jag lider med de stackarna som åkte på Skövde, Lidköping etc och kommer behöva bo på plats eller pendla flera timmar per dag...

Vi slutade klockan tolv vilket gav mig chans att åka hem och samla nya krafter inför kvällens träning. Det var så skönt att känna att det verkligen gick bra ikväll! Revansch kallar jag det.

3 nävar grönkål, ca en tredjedels färsk ananas, en bit ingefära och en skvätt mandelmjölk. Not bad at all! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0