GörSjuk Söndag

Idag sov jag länge och när jag väl skulle släpa mig upp hur sängen så tog det emot i både rygg och ben. Härligt! 

Nollningen för de nya fysioterapeut- och sjuksköterskestudenterna började idag. Det är alltid lika roligt att träffa de nya yngrekursarna och första dagen är de så gulligt vilsna haha. Därför börjar nollningen alltid med en tipspromenad runt skolområdet och lära-känna-varandra aktiviteter.
Stämningen var riktigt härlig och mitt lag, Hakuna Matata, gick vinnande ur dag ett.

Söndagskvällen spenderades, as always, i Berghalla. Vi var möra efter gårdagen men lyckades ändå pressa fram en bra träning. Jag lämnade hallen med extra happy day-känsla efter att ha kört stillastående flickis helt själv för första gången sedan armbågsskadan.



Denna har svidit hårt hela veckan... Saknade Joanna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0