Hard work work


Fast klassas det verkligen som skolk när det inte är obligatorisk närvaro?

Mitt lov har till största del bestått av jobb, jobb och mer jobb.
Jag åkte ner till Falkenberg förra lördagen och sedan dess har det varit jobb varje dag förutom julafton, juldagen, nyårsafton och nyårsdagen. Och så gick jag ju och blev sjuk i början.
Kort sagt behövs pengarna till resten av terminen, så det är bara att bita ihop och fortsätta plocka ordrar. Men visst har jag hunnit med både att vila och umgås med familj och vänner ändå!
Det blir jobb imorgon och på söndag också- sedan pallrar jag mig tillbaka till Göteborg.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fy, så får man väl inte göra, men är det första gången för din del så är det väl rätt okej och det var ju inte heller obligatoriskt att närvara. Hoppas du förstår att jag skämtar, Du vet nog att detta var okej. Kramar.

2015-01-02 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0