Inte helt On Fire idag

Vilken söndag...
Klockan ringde halv nio eftersom jag skulle ta tåget till Falkenberg.
Min första tripp hem sedan 4e januari- kändes konstigt! När mitt schema lugnar sig i februari ska jag försöka åka ner och umgås mer med alla saknade familjemedlemmar och vänner!
Idag fyller familjens minsting hela 18 bast! Crazy! 
Han är fortfarande en lillskit i mina ögon haha.

Jag var också iväg ett par timmar i Falkhallen för barndansstart. Jag har saknat mina härliga pluttisar! Det krossar nästan mitt hjärta att veta att detta är min sista termin med dom...

Det blev ett par timmars födelsedagsfirande och kusinlek innan jag behövde ta tåget upp till Göteborg igen för cheerträning.

Jag vet inte om jag reagerade på något jag ätit eller om det allmänt var att kalas inte var någon bra träningsuppladdning, men jag mådde halvt illa ganska tidigt in på träningen och förstod att om det blev full outs (allt i tävlingsprogrammet till 110%) så skulle jag få det tufft.
Sagt och gjort- efter vår andra omgång straffburpees fick jag ställa mig över papperskorgen... Fun times! 
Men mina lagkamrater peppade mig igenom resten av träningen och även om det såg för j*vligt ut så är jag stolt över att jag kämpade mig igenom det.
Då får jag bjuda på de bilder och filmklipp coacherna har av min "meltdown".
Vissa dagar säger uppenbarligen kroppen bara ifrån. Men gå inte och oroa er nu- jag tror det var den tvivelaktiga uppladdningen som låg bakom det.

Det kommer kännas så konstigt utan mitt andra hem...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du känner Dej helt okej nu. Trevligt att träffas om än det bara var en kort stund. Kram.

Svar: Detsamma!! :) längtar tills om en månad!
Hold your dreams

2015-01-26 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0