Ovanligt dagen-före-tenta upplägg

Jajamensan, denna dag blev inte alls som den brukar.
Den startade traditionsenligt med tentaplugg, men vid elva bröt jag och Josefine upp från gruppen för att sticka till Fysiken. Studybreaks är viktiga! 
Dock slutade det med att vi förhörde varandra samtidigt som vi konditionstränade- wtf?! 
Därefter bar det av hem till moi, laga bananpannkakor (jag har fört vidare min paradrätt) och se ett avsnitt One Tree Hill. 
Sedan spenderades kvällen på Kick-off med faddrarna inför vårterminens nollning. 
En riktigt rolig kväll med underbart folk och en massa kul lekar och tävlingar! 

Så nej, det blev inte så mycket tentaplugg idag. Men ångesten har varit minimal och dagen kan faktiskt klassas som otroligt bra! 
Det är bara att hålla tummarna för att magkänslan angående när pluggandet är tillräckligt stämt även denna gång.



Hahaha. Jag stack hemifrån en kvart före Josefine pga att jag skulle fixa en kursbok, så jag sa att det skulle bli spännande att se hur mycket hon hann fördärva min lägenhet på den tiden.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0