Plugga . Träna . Sova . Repeat

Röd dag = instuderingsdag på vårt schema.
När jag drog till Malin vid halv åtta för en pluggförmiddag med henne, Jossan och Victoria så var jag helt ensam på spårvagnen och Göteborg var som en spökstad vid den tid då det brukar vara rusningstrafik.

Att tentaplugga tillsammans hjälpte verkligen och paniken har lättat något.
Efter lunch åkte jag till Bergsjön.
Jag startar tävlingssäsongen med föreningens Wintercamp- två långträningar med fokus på gymnastik och hopp. Efteråt var man skakig, så vi får se hur det går att lyfta från marken imon...
Det kändes i alla fall underbart att vara tillbaka i Berghalla med en massa älskat GCO-folk.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0