Last week

Denna sista veckan är väldigt slapp i skolan så det finns massor med tid att spendera med kompisar.
Igår kväll var Kristin här för te och snack till en stund efter midnatt och idag har jag och Josefine skickat in en skolgrej och gått på ett megajobbigt combatpass. 
Och så har jag hunnit med en tripp till ortopedmottagningen på Mölndals sjukhus för mina handleder. Nu ska de vila från cheer, rehaba mycket och röntgas för att försöka hitta någon anatomisk förklaring till min smärta. Inga flickisar förrän Cheer Summer Camp i augusti.

Mugcake! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du får besked om handlederna och hjälp så Du blir smärtfri. Kram.

2015-06-04 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0