Liseberg

Idag var jag, Josefine, Malin och Victoria på Liseberg- och vilken perfekt dag att vara där!
Förmiddagen var ganska molnig, vilket medförde lite folk och nästan ingen kö alls! 
Vi åkte Lisebergsbanan, Balder, Kanonen, Flumeride, Kållerado, Atmosfear, Helix, Uppsvingen, Uppskjutet och Höjdskräcken utan någon kö alls!
Den enda vi behövde köa till var nykomlingen Mechanica (som snurrar, snurrar, snurrar och snurrar) och det kan man ju tåla.
Bäst av allt var ändå Gasten. Jag och Malin var hellugna men Josefine och Victoria skrek högljutt och mer eller mindre non-stop! Vilket fick mig att gå runt och gapskratta... That's the way I work.



Jag är totalt orädd när det kommer till åkattraktioner, men dessvärre blir jag åksjuk. Därför tvingades jag vila lite från åkandet ibland- blöh...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0