Tryouts

Trots fredagens studentfirande masade jag mig upp tidigt på lördagsmorgonen. Jag behövde nämligen ta tåget 8.20 för att hinna till cheerleadingtryouten i tid. Det var tryout för Wildcats/Team Sweden och även om jag inte kan söka eftersom jag ska till USA så var detta något jag inte ville missa. 
Det var riktigt hög nivå på de sökande och konkurrensen tuff. Hela tiden kittlade det inom mig av vilja att också köra och visst sved det att veta att jag missar en chans till ännu en fantastisk säsong med underbara lagkamrater. Jag hoppas verkligen att jag kommer in i laget på CSUN (som dock är Coed!) och att jag är fit for fight för en sista säsong i GCO när jag kommer tillbaka! 
Det hade varit riktigt kul att få en säsong med landslagsdräkt, level 6-svårigheter och tävla om att bli bäst i Sverige totalt! 


Bobcats, Cougars och Wildcats efter RM/SM i maj. Guld, guld och guld!

Wildcats 15/16 blev en mix av tidigare Wildcats, några från Cougars, några från Bobcats och slutligen några som sökte från andra föreningar. De kommer bli ett riktigt toppenlag! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0