Weekend

Min helg skulle egentligen börjat lördag 16.00, men vi hade jobbat på så bra att det inte fanns tillräckligt mycket att göra för att ha kvar lördagens planerade extrapass.
Så när jag kom hem efter jobbet igår firade jag och mamma in min helg och hennes semester med lite god dricka i solen. Trevligt värre! 
Till kvällsmat blev det tacos på uteplatsen, följt av ett litet besök hos familjen Hansson och halva filmen Micke&Veronica. Vid halv tio begav jag mig till Pelle. Jag, han, Veronika och Alice körde en favorit i repris och satt i jacuzzin ett par timmar med en massa snack och musik. 
Tidigare är det många sådana kvällar som jag har behövt sticka hem tidigare pga jobb dagen efter, men nu kunde jag vara med hela kvällen och gå och lägga mig vid halv två-två utan dåligt samvete.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0