Bad update

Sorry för dålig uppdatering här den senaste veckan. 
Det har gått en hel del upp och ner.
Jag har stressat upp mig mycket angående skolan, förberett helgens dansuppvisningar, börjat ta tag i saker inför USA och så tränar vi såklart inför säsongens sista och kanske viktigaste tävling.
Andningen har varit sisådär (min VCD triggas av stress) och torsdagen var jobbig tills vi hade en lyckad träning och jag avslutade kvällen med långt tesnack med Kristin. 

Fredagen blev mycket bättre! 
Vi övade på de praktiska saker jag missat och det känns hanterligt, så skolstressen lättade något. Jag och Josefine tog en solig promenad genom stan för att fixa en present och sedan tog jag tåget hem till Falkenberg. Det blev en lugn myskväll i tv-soffan, vilket nog var en bra uppladdning inför en uppvisningshelg.


En nostalgifavorit!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0