Brunch

Med minnet av min och Josefines otroliga brunch tidigare i vår hade vi + Malin och Victoria planerat att köra en liknande brunch för att fira att vi tagit oss igenom denna tuffa kurs. 
Veronika hade ju sovit hos mig och Johanna ville också joina, så det blev en mix mellan mina vänner i Göteborg och mina vänner i Falkenberg- vilket flöt på och fungerade superbra! Det är så roligt när det blir så! 
Vi gjorde nyttiga chokladmuffins, bananpannkakor och en riktigt stor härlig fruktsallad. Yum! 



Eftermiddagen spenderades i stan med Veronika för piercing och shopping, och sedan åkte jag tillbaka till Josefine i Majorna igen. Jag, hon och Emma lagade mat och pratade i flera timmar. Välbehövt och så mycket värt! Vi upptäckte hur upptagna vi varit den senaste tiden (framför allt jag) och att vi tyvärr inte hunnit med att ta de där riktigt ordentliga samtalen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Så mysigt Ni har det.

2015-05-30 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0