Kristi himmelfärdshelg

Denna långhelg försöker jag verkligen komma ikapp med plugget efter USA. Kursen ska tentas av med en evidensuppgift (skriftligt&muntligt), en salstenta och en praktisk examination. Allihopa veckan efter vi är iväg och tävlar i Nyköping ( = inget plugg...).
Så jag försöker plugga superseriöst dessa dagar! 
Dessvärre blir det ju lätt så när man anser sig ha mycket tid att man tänker att man ska hinna tvätta, städa, fixa matlådor osv också. I-landsproblem studentstyle.

Igår kväll umgicks jag med Lollo, Johanna och Alice. Vi lagade mat, bakade kanelbullar, gick en runda och pratade massor. Vilken underbar kväll! 

När jag kollar igenom mitt bildgalleri verkar jag endast ha fotat en massa ätbart de senaste dagarna, så det får bli en minibildbomb med sånt, haha.








PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Bullarna ser jättegoda ut.

Svar: Tack, det var de också!
Hold your dreams

2015-05-16 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0