Same old, same old

Jag börjar verkligen bli dålig på att uppdatera här... Sorry about that! 
Jag antar att det är på grund av att det inte känns så lockande att älta samma stressfaktorer för er om och om igen.
Galet, galet mycket i skolan.
En hel del andra möten och åtaganden.
Sista uppladdningen inför årets viktigaste tävling, samtidigt som jag tyvärr har väldigt ont i lederna.
Och min gamla vanliga replik- "Det är stundvis väldigt mycket och fullspäckat, men det är för sakerna jag älskar och brinner för". Still true! 

Men visst klämmer jag ju en en hel del kul breaks också. Efter en heldag med plugg i lördags blev det äkta movienight med Eve, Lucas och varsin godispåse från Hemmakväll. 
I söndags hade GCO sommaruppvisning/genrep inför RM/SM och det gick jättebra! Jag tror verkligen på min älskade andra familj inför helgens tävlingar! 
Ett plus i kanten för att jag fick ett pat lotter av mina päron och vann massor med choklad för långa tentapluggskvällar, haha.








PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lycka till nu till helgen. Skriver detta redan nu för jag skall ev. lämna in datorn för koll då den inte fungerar som jag vill. Än en gång " Lycka till " Kramar från oss 2.

Svar: Tack så mycket! Kram
Hold your dreams

2015-05-20 @ 09:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0