Slutspurt

Att åka iväg och tävla helgen innan man ska ha en muntlig redovisning, en stor tenta och en praktisk examination var väl kanske inte den bästa tajmingen, men så kan det gå.
Redovisningen gick bra, tentan kändes helt ok och nu återstår ett sista moment.

Igår efter tentan tog jag, Josefine, Malin och Victoria en lunch på Le Pain Francais innan vi åkte till skolan där vi mötte upp Nicolina och övade praktiskt i fyra timmar. 
Phew, man var hyfsat mör när man lämnade skolan 17.15! 

Idag har vi övat 8.15-15.15, så mer redo än såhär blir vi nog inte.
Nästa vecka har vi ett teamarbete med arbetsterapeutstudenter så jag klassar detta som det sista jobbiga på min lista innan jag kan pusta ut ordentligt.
Sedan har jag tagit mig igenom monstermånden jag försatte mig själv i genom att åka iväg till USA i två veckor.
Mållinjen är nära! 
Sedan blir det mest bara att försöka njuta av att umgås med mina klasskompisar denna sista tid jag kan! 



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

När slutar Ni för sommaren?

Svar: 5e juni.
Hold your dreams

2015-05-27 @ 22:38:25
Postat av: Mari-Anne

Endast en veckas skolgång kvar innan Du gör 1 års uppehåll för studier i L.A.

2015-05-28 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0