Back on my feet

Äntligen känner jag mig tillräckligt frisk och pigg igen- wihoo! 

Efter en vecka i sängen var förstås en fet att-göra-lista oundviklig, men den är absolut överkomlig. 
Under veckans två första dagar har jag gått på ett par lektioner, skrivit på flera arbeten, mailat lite olika personer, varit på en bra träning och kört en vardags-utekväll i WeHo med min kära lagkamrat JP. Det sistnämnda är anledningen till att jag skriver detta blogginlägg efter fyra på natten... Morgondagens enda lektion börjar 16.00 så det är ok att vi barhoppade en vanlig tisdag. Och fick vår dos av Holly-weird. Det finns verkligen skumma/komiska typer där!

Veckans To-Do list.

Att leta efter passande platser att fota till det avslutande fotoprojektet är inte helt fel.


"She's a personal trainer" sa några snubbar som gick förbi mig idag. Eh, tack eller nåt?

Med kvällens vapendragare, som är mycket nöjd över sina nyligen fyllda 21 år.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

att Du känner Dej frisk igen. Fortsätt med det. Kram.

2015-11-25 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0