En kombo av klantighet och extrem otur?





Bra fråga...

Såhär ser jag ut efter läkarbesöket.

Såret var inte djupt eller behövde sys, men eftersom det hade blödigt igenom tre omgångar bandage kände jag att det var bäst att kolla upp det. 
Undrar hur ofta läkarna får höra "din nästa (22-åriga) patient hade trillat...
Idrottsläkaren som fixade det ena gången innan basketmatchen igår sa förvånat "So you cheerleaders do difficult jumps, tumble and toss people in the air, but you can't walk properly?!".
Ja, man känner sig ju lagom klantig! Hoppas bara jag inte får något stort fult ärr... Det räcker liksom att jag haltar pga bandaget och inte kan börja knät ordentligt! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Otur till max. Stressa ner. Går bra att säga men inte lika lätt att göra. Hoppas det snabbt läker och att Du inte har för ont. Kram.

2015-11-07 @ 14:10:42
Postat av: Mamma

Det ligger något i det läkaren säger... ☺️

2015-11-07 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0