En titt i bloggarkivet

När internet segade något fruktansvärt fastnade jag i mitt eget bloggarkiv och plötsligt hade jag bläddrat hela vägen tillbaka till första maj! Oups...
Men det är härligt att "återuppleva" saker, så jag tänkte faktiskt dela med mig av några guldkorn.

Maj:

Sista dansuppvisningen med mina små och mellanstora pluttisar! Jag var så oerhört stolt över dom och fick massor med beröm över hur duktiga de var. Miss them! 


Skratt och tårar på sista träningen med Cougars 14-15. Det laget kommer alltid vara något extra! 

Bäst i Sverige Senior Level 5! Kanske bästa dagen hittills i mitt liv...! Varför? För att vi hade kämpat så oerhört, oerhört hårt tillsammans hela säsongen, så den glädje och kärlek när de äntligen ropade upp vårt namn var oslagbar! 
GCO var utan tvekan The Stars Of The Show, med guld i alla de högsta klasserna. Jag vet att jag inte skrivit om denna fantastiska dag ännu, men det kommer! 

En otroligt bra helg i fina Köpenhamn.

Juni: 

Umgicks nog mest i sommar med dessa älskade pärlor.

Jacuzzikvällar är alltid bra kvällar! 

En bild från sommarens mest episka förfest, vars innehåll hålls hemligt, haha.

Juli:

Några fantastiskt fina dagar i Bohuslän. Vi hade lyckats pricka in några av sommarens väldigt få stranddagar! 

Bra förfester med favoritfolk blev det många.

Augusti:

Cheer Summer Camp med instruktörer från världen över är amazing! Fundrerar på att åka nästa sommar även om jag inte fortsätter som aktiv, bara för att få träffa alla igen.

En oerhört kärleksfull avskedsfest.

Och sedan åkte jag ju till andra sidan Atlanten den 17e augusti. Ett otroligt äventyr som jag vet är en större upplevelse att ta mig an på egen hand, men stundvis vill jag  flyga hit saknade familj och vänner så vi kunde uppleva allt detta tillsammans!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fina bilder för Dej att titta tillbaka på och minnas. Ha det så gött.

2015-11-14 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0