Thanksgiving

Happy Thanksgiving allihopa! 
Det var länge oklart hur denna amerikanska högtid skulle firas för min del, men så igår överraskades vi i laget när vår tränare supergulligt bjöd hem de som ville till att fira hemma hos henne med hennes familj. De flesta har familj inom någon timmes avstånd så de är hemma, men jag och Lei (Hawaii) kände att det passade oss perfekt!
För min del ska det bli superspännande att få uppleva en "äkta amerikansk" Thanksgiving! Och lite smått nervöst såklart, hehe... Jag vet ju ingenting alls om högtiden förutom att de äter kalkon, och så ska jag fira med folk jag aldrig träffat. Men jag är nervös på ett bra sätt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas det jättetrevligt och det tror jag det blir. Skoj med något nytt. Kram.

2015-11-27 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0