Another week in school

Ett litet vardagligt inlägg igen.

Denna veckan fick jag tillbaka min första exam och som väntat fick jag endast ett fel, wihoo. Det var ju som sagt fler provet läraren typ hade gått helt igenom med oss veckan innan, haha.
Jag skrev även en mer "ordentlig" exam i Health Behavior- mycket större prov och ingen sjuk hjälp, men det kändes ändå väldigt bra! Trots att jag nästan kom för sent pga trafiken var helt fruktansvärd....

Annars är väl skolveckorna ganska lika. Jag är iväg hemifrån 6.30-23.15 på måndagar&onsdagar och 13-23 på tisdagar, så de dagarna hinner man inte med mycket mer än skolan. 
Jag har rejäla håltimmar som jag antingen spenderar på gymmet, vid poolen eller pluggar. Eller så passar jag på att FaceTimea med nära och kära- det är favoriten! 

Ny intressant serie med bland annat Emma Roberts, Lea Michele, Jamie Lee Curtis, Abigail Breslin, Nick Jonas och Ariana Grande. Väldigt hypad här i USA just nu, men den har bara sänts här i två veckor så jag vet inte när den kommer till Sverige.
Underbara supersmoothies
7 produkter för priset av 3? Booyeah! Älskar Body Shop.
Toner, nattkräm, dagkräm med SPF, handkräm, bodybutter, bodyscrub och ansiktsmask.

FY FY FY FY FY FY FY!
Japp, mitt lag har faktiskt haft en svensk cheerleader tidigare som var och hälsade på i tisdags. Vilken slump! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Inget trevligt duschsällskap.

2015-10-02 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0