Feeling a lot better

8 sidor, ett par rader + försättsblad, innehållsförteckning och referenslista.


Känslan just nu jämfört med igår kväll... Så skönt!

Fotografiläraren tyckte mitt midterm-projekt lät jättespännande, alla papper inför flytten är påskrivna, jag fick några fina utomhusbilder och framför allt så blev jag klar med monsteruppsatsen en timme innan deadline, haha.
Dock kände jag av sömnbristen och stresspåslaget, för jag hade huvudvärk hela dagen som inte vek sig för varken mängder av vatten eller alvedon. Not good.

Tumblingträningen gick också förvånandsvärt bra! Inte lika mycket smärta (anpassade vad jag gjorde och hur mycket) och nästa vecka kanske jag och mina gamla kropp faktiskt vågar oss på min saknade rondat flickis salto...

Igår hade vi förresten Halloweentema och idag Pink for October. Tematräningar är alltid kul! 

Och nu väntar inte vilken helg som helst- HALLOWEEN!
Min fina lilla stuntgrupp var de enda som kom på att köra matchande utklädnad och satsade på Teenage Mutant Ninja Turtles-ish.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lycka till med flytten.

Svar: Tack så mycket!💗
Hold your dreams

2015-10-29 @ 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0