Måndag är inte så pjåkigt ändå

Tjenare bloggisen! 
Klockan är tre, jag har långhål och sitter såklart i biblioteket. Det är ett väldigt häftigt bibliotek, som varit med i diverse filmer och serier.

Fast idag pluggar jag faktiskt inte. Jag har "bara" en uppgift med deadline snart (dock enorm uppsats) så jag tyckte jag förtjänade att hitta på lite annat idag.
Som att jag ställde klockan på samma tid som vanligt men istället för att sätta mig vid datorn så gav jag mig ut på en morgonpromenad utmed marinan med podcast i lurarna. Och nu försöker jag catching upp lite med mitt "dagboksskrivande". Jag är normalt sett ingen som skriver dagbok men detta året vill jag verkligen kunna minnas in i detalj när jag blir äldre och dessvärre käner jag att jag inte kan dela med mig om vad som helst och mina innersta tankar i en offentlig blogg som denna. Dock hände så mycket under tryout-helgen i mitten av september och sedan dess har jag halkat efter, hehe.

Egendesignad- vad tycks? 

Förresten så har jag hittat ny favoritmusik att plugga till!
Ärligt talat precis rätt för lugnt och fokuserat plugg enligt mig.
Blev lite stolt när jag såg att det fanns svensk representation på Disneys Greatest Hits.

Förrsten var det två veckor till Halloween i lördags (vad tusan ska vi hitta på?) och eftersom detta är den högtidens hemland har folk börjat pynta hela sina trädgårdar.


Och så två bilder som bara gör mig så glad och varm i själen! 

Sånt här kan göra min dag! 

Och så slutligen en snap från syrran:
Jag är emot för tidigt julfirande (som att mamma och Eve spelar julmusik i oktober...) men när jag är hemma i mitten av december ska det definitivt halsas Julmust!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oktober var väl lite överdrivet... Jag försöker ju vänta till 1:a advent... 🎶🎅🏻🌲

Svar: Jag är 100% säker på att det hänt att ni spelat det i oktober😘
Hold your dreams

2015-10-20 @ 10:40:56
Postat av: Mari-Anne

Roligt att Du tyckte om att jag berättade vad jag gjorde i går, vad gällde detta med videotittandet. Har faktiskt fortsatt lite idag med. Mysigt!!!

Svar: Låter riktigt härligt!
Hold your dreams

2015-10-20 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0