Pink for October

Armband från Lokai och tröja från Carly Mannings (största cheerleadingkändisen) insamlingskampanj i Athletes for a cause.

Ingen har väl missat att oktober är Breast Cancer Awareness Month och precis som i Sverige så finns det här i USA hur mycket produkter som helst att köpa till förmån för forskningen. Till viss del kanske det börjat gå lite väl mycket åt detaljhandel, men bara denna viktiga fråga uppmärksammas och får pengar. Dessutom gillar jag många av produkterna, som de på bilden ovan.
Jag vet inte om det var min tröja som gjorde det (probably not, haha) men jag och min stuntgrupp hade en grymt bra träning ikväll! Wihoo på det! 
Två stora svagheter- glass och filmer med Jennifer Lawrence.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0