Sista pendlarveckan påbörjad

Jajamen, detta är sista veckan jag har 4 mil till skolan för sedan blir det snarare 400 meter!
Jag ska flytta in i en studio apartment där två amerikanska tjejer redan bor. En studio apartment är väldigt liten, vilket innebär att de delar på sovrummet och jag kommer få bo avskrämat i köket/vardagsrummet. Det blir väldigt litet och trångt men jag kommer spara in så mycket tid och även pengar (någonstans mellan 1000-2000 kr i månaden!) på detta. Och framför allt så kommer jag vara nära skolan så jag kan hitta på diverse saker med mitt lag och delta mer i universitetslivet.
Håller tummarna för att detta verkligen blir bra nu!
För jag lämnar ju trots allt min trygghet i mina svenska roommates, men jag får helt enkelt åka ner och hälsa på dem på helgerna i stället.
Sen blir jag ju av med detta, som jag tyvärr inte tagit vara på alls så mycket som jag borde:
 
Marina Del Rey, två minuter från vårt lägenhetskomplex.
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det blir säkert bra. Närmare till det Du brinner för. Önskar Dej "Lycka till"

2015-10-26 @ 22:21:17
Postat av: Mamma

Man saknar inte kon förrän båset är tomt! 😆

2015-10-27 @ 04:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0