Club Project LA

Jag och Tracy spenderade vår lördagskväll på klubben Project LA i West Hollywood.
Det var en ganska bra klubb, med bra musik och mycket folk som dansade. Vår promoter var väldigt tråkig och allmänt mest borta hela tiden, men vi bestämde oss för att dansa och dansade efter ett tag med några roliga typer som gick väldigt mycket in både för att dansa och sjunga med i alla texter.
Efter stängning, när vi stod och väntade på vår Uber, så fick vi några smakprov på varför folk kallar Hollywood för Holly-weird. Det kommer fram en massa halvkonstiga personer och säger saker till en... Inte så att man känner sig hotade eller något sånt (so far, peppar peppar!) men ja, konstiga saker! Fick höra från flera personer att jag hade ett smittande leende och en person följde nästan med oss in i Ubern i hopp om att få mitt nummer, medan en snubbe sa till Tracy att han ville doppa henne i ranch-dressing och äta upp henne! Okej...
Ber om ursäkt på förväg nu om mamma och mormor blir oroliga. Jag lovar, jag skulle aldrig gå runt ensam! 

Nya Steve Madden-skorna för 135 kr.
Klubben låg utmed Walk of Fame, men tyvärr såg vi ingen stjärna med någon vi kände igen just där.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina nerver! :/

Svar: 💗💗💗
Hold your dreams

2015-09-07 @ 07:05:03
Postat av: Mari-Anne

Litar på Dej. Utsätt Dej inte för några faror, var rädd om Dej.

Svar: 💗
Hold your dreams

2015-09-07 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0