Första månaden avklarad



Ja ni, idag har jag varit här i en månad! 
Nio månader kvar, Ångest på den? 
En tiondel avklarad liksom...

Första månaden har inneburit mycket roliga saker- personer jag lärt känna, platser jag sett och saker jag hittat på.
Men första månaden har också varit småtuff. Pengarna har rullat iväg i rasande fart till bil, möbler etc och mycket tid och energi har behövt läggas på att fixa med saker och ting. Skolan har varit ett kapitel i sig, med ett ogynnsamt system som gjort att jag fortfarande ligger något efter i kurserna eftersom jag kom in i dem senare. 

Jag antar att det summerar denna månaden ganska bra. Jag är mer taggad på de månaderna som kommer- att få in rutiner, lära känna folk mer på djupet, hitta på kul saker ihop och se nya platser. 
Skapa en vardag och känna att här lever jag på riktigt! 

PS. Vi ska inte glömma att vädret denna månaden har varit fantastiskt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0