Ledig fredag

Vad gör man en ledig fredag när man inte hunnit få kurslitteraturen så man kan börja plugga ordentligt? 

Jag fixade ett amerikanskt bankkonto, handlade lite mat (enorm vattenmelon för 20kr- score!), köpte mer galgar till alla mina kläder (hehe), bunkrade upp med halstabletter, seriedrack många koppar te och läste en hel del i teaterboken. Som student älskar man när kurslitteraturen finns gratis online! Och så hängde jag lite vid poolen plus klämde in ett svettigt gympass. Det kom också en vaktmästare upp till oss och superenkelt fixade att strömmen i halva lägenheten -min halva- hade försvunnit kvällen innan. Så jag antar att jag hann med en del ändå.

Fredagskvällen blev fredagsmys för mig, Amanda och Louise. Vi slog oss ner i de nya sofforna med en massa gott och tittatde på Pitch Perfect 2 och några youtube-klipp. Mysfaktor: hög!


När vi tittade på filmen så kände vi plötsligt hur sofforna, bordet och nästan väggarna skakade till! Första tanken var jordskalv och en Google-sökning bekräftade våra misstankar. Men särskilt farligt var det inte.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina nerver!

Svar: Det var bara lite skakningar, inte så farligt
Hold your dreams

2015-09-05 @ 19:45:27
Postat av: Mari-Anne

Nu skrämmer Du upp lilla mamma. Säkert en obehaglig upplevelse, hoppas det inte återkommer.

Svar: Det var bara lite skakningar, inte så farligt.
Hold your dreams

2015-09-05 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0