Utgång & ny roommate

I torsdags kväll var jag och Tracy ute på 1oak med en ny schysst promoter, Reza.
Det var en bra utekväll som avslutades på en efterfest med helt otrolig utsikt i Hollywood Hills. 
 
Igår var jag halvt bakis och spenderade i princip hela dagen på soffan med film och glass, hehe. Fick nog inget vettigt gjort på hela dagen...
 
Men vi tog faktiskt in en ny roommate, Maja, igår. Hon hade en riktigt kass boendesituation tidigare och var väldigt desperat, samtidigt som vi gärna ville få ner hyran en tusenlapp- win/win! 
Egentligen hade alla tänkt dra ut igår med, men jag och Tracy bestämde oss för att skippa det. Istället hjälpte jag Maja att komma till rätta och så gick vi runt i marinan och fotade lite. Jag har nämligen en fotouppgift just nu där jag ska fota på 5 specifika tidpunkter av dygnet, bland annat natten. Intressant, men svårt! 
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0