The infamous "All-nighter"

Jag kan ju börja med att erkänna att jag känt ett tag att följande beteende borde slå tillbaka mot mig någon gång:
He-he-he... 

Men jag bör också nämna att jag under tisdagseftermiddagen hade en tenta i socialpsykologi (och troligen fick alla rätt, wihoo!) och hade valt att plugga mer inför den.

Sedan så har jag faktiskt lagt ner en hel del tid även på den svenska onlinekursen, men det visade sig att jag la min tid på fel saker och material.

Oavsett vad så är hamnade jag i alla fall i sitsen att jag var för dåligt förberedd när webbseminariumet drog igång. 
8.00-24.00 svensk tid innebär 23.00-15.00 amerikanskt tid. Nu tänker ni kanske att jag kunde lagt mig i tid, gått upp tidigt i morgon och haft gott om tid under onsdagen, men då andra gruppmedlemmar behöver läsa, svara och diskutera kring det jag skrivit så kände jag att jag behövde skicka in det innan jag vågar sova.
Så detta har varit min kväll/natt efter jag kom tillbaka från gymmet vid halv tolv:

Mycket sant- redan tung läsning blir knappast lättare när man vill sova.
Mitt diskussionsinlägg är uppladdat så nu får jag ställa klockan så jag har några timmar på mig imorgon att lämna litteraturförankrade svar på de andras inlägg. Inte min favoritform av examination, *gäsp*.

Vissa hävdar ju att universitetsstudenter pluggar nätterna långa men jag har nog alltid lyckats avsluta innan ett tidigare.
Tur att jag inte har några amerikanska lektioner imorgon utan kan fokusera helt på detta och sedan sooooova.

Godnatt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0