Been busy

Oj oj vad tyst det varit här...
Jag har helt enkelt varit busy busy och när jag inte varit det så har jag varit trött hehe.
Haft min sista jobbvecka, en fullspäckad helg i Göteborg, en del cheerleading, de sista flyttgrejerna (förhoppningsvis, hehe...) med mera.

Idag var min första riktigt lediga dag och min första sovmorgon på ett bra tag, så jag sov till 10.30 och har typ bara slappat framför tvn hela dagen... Men det brukar ju bli så när man slappnar av efter att det varit mycket- att man känner sig utslagen.

Jag och Alice tog vara på gårdagens fina sommarkväll med en klassisk picknick vid stranden. Som en fin bonus fick vi gratis falafel-pita på pizzerian när vi köpte kebabrullar, så man hade maten kirrad för idag också.

Och såhär trevligt såg det ut när det var tacokväll hos Veronika förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0