Memory Lane to the year the world was supposed to end

I en stund av uttråkning fastnade jag i mitt instagramflöde och scrollade långt, långt tillbaka. Hela vägen tillbaka till våren 2012 - vilket måste varit majoriteten av mina nästan 700 bilder, yikes...
 
Hur som helst, hur mycket åldersnoja får man inte av att det är hela fyra år sedan vår studentvår?!

"Nej Rebecca, oavsett hur mycket det lockar när du ser bilderna så är det inte värt allt slitage och underhåll att gå tillbaka till blondin"...
 
Hittade även denna bild, vars originalexemplar dessvärre endast gömmer sig på min gamla laptop och aldrig blev säkerhetskopierad...
Är det sjukt att jag hade velat ha orginalet där man bokstavligen talat ser rätt in i min hand? Haha, det är nog "medicinstudenten" i mig som blivit fascinerad, för jag brukade vara riktigt rädd för blod- hela anledningen till att mamma tog bilden var för jag inte klarade titta på min hand när olyckan skett.
 
Slutligen hittade jag även en referens till min gamla favoritlåt, som jag lätt glömmer bort då den inte finns på Spotify. Fy vad frustrerad jag blir på sånt, för jag lyssnar ju på mina Spotifylistor timmar varje dag! 
Denna texten kommer aldrig bli uttjatad! Går fortfarande rätt in i hjärtat på mig!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0