Last day in Northridge

I fredags var min sista dag på California State University Northridge (som är en massa andra skolor i filmer och serier, såsom Sky High) och jag avslutade med min överlägset sämsta exam någonsin haha! 
Holistic Health har skötts på ett väldigt konstigt sätt och denna tenta täckte hela terminens innehåll- vilket var typ 60 PowerPoint-slides! Inte schysst...
Visst pluggade jag inte överdrivet mycket eftersom vi var på olika nöjesparker dagarna innan, men det gick faktiskt inte heller bättre för de som försökt plugga massor!
Resultatmässigt fick lilla jag, som fått +90% på alla andra exams, nu endast 72%, he-he-he...
Men får jag full poäng i deltagande så kan jag faktiskt fortfarande knipa ett A (från 93% uppåt i hela kursen) istället för A- (90-92%), vilket även är exakt den sits jag sitter i för min andra halvknepiga klass också.
Egentligen spelar det ju verkligen ingen roll i Sverige om jag får A eller A- i dessa kurser (även om det är lite irriterande) men man vill ju liksom bara få veta.
Tänk att mitt college-år är klart!

Vi hade checkat ut från hotellet i Hollywood redan kvart över sex och stackars Eve & Hanna hade väntat i min möbellösa lägenhet medan jag gjorde slutprovet. Vi passade på att tvätta, slänga ut de sista av mina grejer och utforska "spännande" Northridge.
Jag visade vårt imponerande campusområde som dagen till ära var fullt av folk för Graduation och så shoppade vi lite på shoppinggallerian.
Luncherbjudande som heter duga! Så . Mycket . Mat ! Och så gott! 

Mot seneftermiddagen så styrde vi en fullpackad bil mot vår sista destination i LA - Santa Monica!
Eve satt inklämd bland väskor i baksätet och då hade vi ändå fått lämna min ena resväska i lägenheten pga platsbrist, hehe.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0