Little Sister is here!

Evelina och Hanna anlände i LA i måndags kväll, men på grund av min ocean av examinationer fick jag vänta med att träffa dem tills kvällen därpå.
När jag var klar med tisdagens andra tenta (97 och 95% - wihoo!) så körde jag ner till Hollywood för att hämta upp dem på deras hostel och sedan introducera dem för underbara In-N-Out.
När det hade mörknat åkte vi sedan vidare till Griffith så de kunde välkomnas av den otroliga utsikten därifrån.


Båda nykomlingarna prisade In-N-Out och vill äta där igen.


Evelina hade fått bud från mig om att ta med lite grejer hemifrån, såsom allerginässpray och Converse. Jag blev dock förvånad när jag upptäckte att mamma även skickat med ännu mer (!) svenskt godis, haha! 
Eller borde jag vara förvånad? Troligen inte? 
Det är tur att brudtärneklänningen inte är så värst tajt, för denna sista månaden kommer vi troligen inte äta mycket nyttigt eller ha tid/möjlighet att träna, hehe.
Kan ju dock inte förneka att det var passande tajming med socker till dessa extrema pluggveckor, hehe.

Jag har slitit dem hårt...

... men av någon anledning håller fortfarande det första paret jag köpte när jag var 12- hur sjukt? De var dock knallrosa haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Roligt med besök, gissar jag. Visa nu upp allt Du kan för dem. Kramar.

2016-05-13 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0