Ännu en vecka går mot sitt slut

Nu är det tidig söndag kväll och jag har precis kommit tillbaka efter drygt ett dygn i Falkenberg.

Mina pratiga men tappra pluttisar kämpade sig igenom hela 3 timmar och en kvarts träning igår, bland annat med gästtränare från mina gamla Cougars-rivaler, Cheer Infinity Envy från Malmö. Vi må vara/varit rivaler på tävlingsmattan men stämningen mellan föreningarna är mycket god och tränarna hjälpte verkligen tjejerna massor. Det var också endast tre veckor kvar till deras första tävling!

Hemma i Fbg på kvällen så var jag, Veronika & Sandra barnvakter åt Veronikas systerdotter Filippa och då blev det hemmalagad pizza, princessklänningar och disco, haha.
Ja, i alla fall till 2,5åringen somnade vid åtta- sen blev det Så Mycket Bättre och en massa välbehövt snack för oss något äldre.

Idag har vi firat pappas födelsedag och fars dag hemma hos oss. Självklart satt jag mest ihop med Elin, som nu blivit så lång att jag inte längre behöver böja mig ner för att krama henne- hjälp!


Kommentarer
Postat av: mormor

Jättegod mat och som vanligt trevligt. Ha det nu så gott med praktiken. Hoppas Du trivs bra, glömde fråga om detta igår.Kram Mormor.

2016-11-14 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0