Den 25e smäller det?

Det kändes faktiskt bra stabilt att mitt CSN-konto såg ut såhär kvällen den 24e:

Jag hade nämligen åkt till och från Fbg tre gånger och shoppat på både Nelly, Lyko och Sportkost. Såna saker brukar annars få tas ifrån sparkontot, men nu lyckades jag tydligen! Eller har jag fått extra pengar in på kontot utan att veta om det? Haha.

Av en slump inföll sig Black Friday just på svenskarnas lönedag och gissa om företagen måste vara överlyckliga över det?
Jag personligen tycker det är lite löjligt att vi ska anamma Black Friday från USA fast vi inte har Thanksgiving som är dagen innan (Thanksgiving slår ju Black Friday gånger hundra, minst!) men det är ju som sagt ett försäljningsknep.
Vet inte hur många mail och sms jag fått om olika reor- hela veckan dessutom. Såg något på TV om att Black Friday iår (andra året i Sverige) troligen är större än Annandagsrean.

Men jag ska erkänna att jag handlat lite för mina nya pengar jag också. Inte så mycket pga reorna utan främst för jag behövde nya energidrycker (hehe) och för jag insåg att det är första advent på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0