Examinationsvecka

 

 

"Examinationsveckan" är i full gång. Fem moment, som var och ett inte är så stort eller maffigt, men totalt blir det ju såklart en hel del och så har man en tendens att lägga på en del nerver så fort man vet att man ska bedömas.

Patientfallsseminariumet i måndags gick tipptopp (vår klass var "helt ärligt bäst någonsin på det" enligt vår lärare!), igår var det förberedelsedag och idag har vi hållit stressföreläsningar för termin 1, praktisk avslappningslektion för termin 1 och börjat examineras i att leda varandra (i våra smågrupper på 9 pers) i praktiska kroppskännedomsövningar. Jag och Malin har dock vår föreläsning om Stressorer imorgon och jag ska instruera Dropsy Massage sist av alla, så idag har jag endast instruerat ettorna i 10 min och annars varit deltagare för mina duktiga klasskompisar samt gett en massa feedback. Det är imon det verkligen gäller för min del!
Sen åker jag till Falkenberg efter dansen på torsdag kväll och skriver den avslutande reflektionsuppgiften på distans.

Och vet ni? På måndag börjar sedan 6 veckors praktik i primärvården- mer självständig än någonsin tidigare!

Hahaha KLOCKRENT med Game of Thrones-memes i vår klassgrupp tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0