En o-produktiv söndag

Efter två år av extremt produktiva söndagar (dansklasser i Falkenberg följt av cheerträning i Göteborg) så känns det fortfarande konstigt att ha söndagarna ledig, och ännu värre att ha en riktigt oproduktiv slappsöndag haha!
Men men, jorden gick ju inte direkt under!

Lite dåligt samvete har jag allt när jag inte pluggade alls idag, efter att inte heller ha gjort det under fredagens instuderingsdag hehe. I fredags fanns så mycket annat att göra och idag så bara... nope.
Av någon anledning kändes det viktigare att sitta och måla och sätta ihop en spellista till pluttisarna.

 
Helgen har funkar men nu lär bli ett hyfsat problem... Glasögon fungerar ju såklart i skolan (även om jag lär många reaktioner från folk som inte har någon aning om mitt lilla synfel) men på cheerleadingen ligger de riktigt illa till- även som tränare åker man på en del smällar ibland när man ska fånga folk eller hjälpa dem med gympa. 
Så sjukt otippad grej- medicinskåpet har stått halvöppet sedan jag flyttade in men inför besöket i fredags så stängde jag till och bara vred om nyckeln. Nu går det verkligen inte upp. Bra jobbat Rebecca...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0