En söndag då höstsolen sken

Det blev ungefär en sån där numera halvt klassisk "fixarsöndag".
Gick upp halv nio för att tvätta, fixade några matlådor, bäddade rent osv.

Vid ett begav jag mig till Kristin för fyra timmars intensivt plugg inför morgondagens seminarium. Mot slutet var vi så trötta i huvudet och bara halkade in på en massa andra flumsaker, men med en sista ansträngning lyckades vi i alla fall bli klara med alla sex patientfall.
Dessutom i perfekt lagom tid för att sticka till Fysiken och köra ett 30 min Core-pass följt av 30 min Fys. Kort men intensivt- skönt för huvudet!

 
Efter en produktiv dag avslutade jag såhär framför tvn. Dessutom kan man se det lite som en uppladdning inför kursens sista vecka- med 5 examinationsmoment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0