Dancing through life

Bonuspoäng till de som förstår Wicked-referensen i rubriken!

Vi är absolut inte färdiga eller så, men det är definitivt en viktig milstolpe! 

Extra dansklass ikväll också! Utnyttjar mitt driv för dans så mycket som möjligt just nu, vilket även delvis kan bero på seperationsångest till Dansforum. 

Tidigare under terminen när jag missat klasser för jag inte hunnit/varit halvsjuk så har jag tänkt att jag har kommande terminer på mig att njuta av dansklasser, men så kom beslutet om flytt till Falkenberg.
Har faktiskt funderat på om det är värt att pendla upp till Gbg även för dans (utöver cheerleading), men så berättade dansläraren Amanda idag att hon också ska flytta i höst, så det kanske var bra tajming ändå.
Så jag får njuta av hennes klasser så mycket jag kan det sista av denna terminen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tusan också, hoppade ju den musikalen!

2017-04-21 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0