En påskvecka utan lov

Haha ibland är det tydligen när man är helt insjunken i sin podd och inte tänker på att gå snabbt som man faktiskt går snabbt.

Med fotleder som inte kan snurras så många varv på, ett halvtaskigt lågt blodtryck och envis förkylning har det tyvärr blivit en hel del utebliven dans denna terminen. Synd, för dansläraren Amanda är awesome! 

Så jag försöker ta igen lite nu de sista veckorna, medan jag ännu har chansen.

Att trappa ner på dyra och koffeinrika drycker matchade inte så bra med att kriga med C-uppsatsen. Där prioriterar jag ju liksom ändå att orka med uppsatsen.

Detta var min hittills lovfria vecka. Försöker inte vara för avis på alla som är lediga. Jag och Kristin tar i alla fall uppehåll över långhelgen- vilket typ är vårens enda ledighet på universitet. Jag sitter på ett tåg hem mot Falkenberg, och för omväxlingens skull kan jag stanna mer ön ett dygn! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är vi tacksamma för! 💖

Svar: 💗💗💗
Hold your dreams

2017-04-13 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0